23 maart 2017

Uw mening telt

Het CDA haalde bij de landelijke verkiezingen een prachtig resultaat. Een resultaat waar het CDABernheze trots op is en waar we even bij stil mogen staan. Dit kan alleen niet te lang. De tijd om na te gaan denken over de verkiezingen van volgend jaar komt er namelijk ook alweer aan.  In maart 2018 zijn namelijk de gemeenteraadsverkiezingen. Verkiezingen die wat betekenen dichter bij huis, voor u en mij, voor al onze dorpen.

Dit nadenken doen we graag samen met onze inwoners.  Dit is alleen niet altijd even eenvoudig. Menigeen heeft geen interesse in de politiek, heeft het druk genoeg met andere zaken. Kinderen die hun ouders voor gek verklaren als ze zich inzetten voor een politieke partij. Wij vinden het juist de moeite waard om mee te werken aan de toekomst van onze kinderen.

Hoe kunnen we die mindset nu omdraaien? Of kunnen we dit niet omdraaien en dienen we te accepteren dat menigeen geen interesse heeft in de politiek. Niet stemmen is namelijk ook een manier van democratie. Het CDA Bernheze wil de uitdaging wel aan gaan om deze trend te doorbreken.

De stem van onze inwoners vinden wij belangrijk. Wil je meer doen voor je dorp of onze mooie gemeente. Of wil je gewoon een keer meepraten over sport, over zorg, over bestemmingsplannen of over de dorpskern? We nodigen je dan graag een keer uit om eens mee te komen luisteren. Laat het ons weten.  www.cda.nl/bernheze

Herkenbaar, actief en betrokken in alle kernen!

Erik van der Wijst

Burgerlid CDA Bernheze.