13 december 2020

Daar doe ik het voor!

Wekelijks worden in de MooiBernheze krant alle besluiten vanuit de gemeente gepubliceerd. Wat u misschien niet weet, is dat je op overheid.nl een abonnement kunt nemen, je krijgt dan in je mail een overzicht van de binnengekomen aanvragen, besluiten op vergunningen en ontwikkelingen rondom bestemmingsplannen.

Dit is een mooi hulpmiddel bij mijn werk als raadslid. Het schetst de ontwikkelingen in onze gemeente en tevens een blik van  herkenning, als er een onderwerp terugkomt dat in de commissie en Raad aan bod is geweest.

Zoals laatst een beschikking voor een nieuwe uitrit bij het sportpark van Avesteyn, dan weet ik meteen weer waarvoor we dit mooie werk doen!

Als CDA Bernheze hebben we eerder via een motie aandacht gevraagd voor de verkeersveiligheid rondom scholen en sportparken. Het is mooi is dan te zien dat het college aan de slag gegaan is, met deze opdracht van de Raad

Verkeersveiligheid is iets van alle tijden. Goed dat burgers ons weten te vinden, zoals laatst de zorgen over de Akkerweg in de Commissie RZ.

Ook wegenonderhoud hoort tot de verkeersveiligheid. CDA Bernheze heeft zich hard gemaakt om, ondanks het voorstel van het college, het onderhoud van wegen niet uit te stellen.

Hebt u vragen, opmerkingen over uw leefomgeving? Het CDA Bernheze gaat er graag met u over in gesprek. Uiteindelijk zitten we de in raad voor en door u!

Erwin van Kessel
Raadslid CDA Bernheze

CDA Bernheze: altijd in de buurt!