15 maart 2022

Ga stemmen!

Het is vast opgevallen, dat u de laatste weken bent overspoeld met een golf van informatie over de gemeenteraadsverkiezingen. Sociale media en de kranten hebben er vol mee gestaan. Ook wij als CDA Bernheze hebben meegedaan aan deze verkiezingscampagne. Als politieke partij willen we zichtbaar zijn voor onze inwoners en meegeven waar we de komende 4 jaar weer mee aan de slag willen gaan.
Voor veel mensen is de gemeentelijke politiek, een ver-van-je-bed-show, veel inwoners weten niet hoe de gemeente in elkaar zit, laat staan hoe politiek werkt. Dat is ook begrijpelijk, zolang je naar tevredenheid woont en leeft in Bernheze, vinden mensen het vaak wel goed. Pas als er in je buurt of leefomgeving dingen veranderen, dan krijgt men meer interesse in de politiek. Denk bijvoorbeeld aan bouw van een nieuwe woonwijk of het plaatsen van windmolens.
Daarom vinden wij als CDA Bernheze dat we altijd zichtbaar en benaderbaar moeten zijn, niet alleen bij de verkiezingen. Na vandaag zullen de billboards weer verdwijnen en zal de sociale media minder gevuld zijn met politiek. Daarmee is het niet zo dat we er ook niet meer zijn. CDA Bernheze is goed vertegenwoordigd in alle dorpen van de gemeente, u mag ons altijd bellen of mailen, dan maken we graag een afspraak. Ook na de verkiezingen!

Edwin Daandels
Lijsttrekker
CDA Bernheze, altijd in de buurt!