03 december 2018

Het heerlijk avondje is gekomen

De decembermaand is begonnen. Buiten wordt het kouder en de bomen worden kaler. Binnen is het gezellig en warm. Families komen samen om Sinterklaas te vieren. Met zijn allen eten, cadeaus uitpakken of zingen voor de Sint.  Ieder op zijn eigen manier. Zo lang we maar samen een heerlijke avond hebben.

De afgelopen weken is iedereen druk bezig geweest met het voorbereiden van het Sinterklaasfeest. Vele huizen en winkels zijn versierd met lampjes, slingers en pakjes. Binnen wordt hard gewerkt aan gedichten en surprises. Buiten komt iedereen elkaar tegen tijdens het inkopen doen in onze fijne dorpen. Van snoepgoed, speelgoed en kleding tot badschuim, boeken en gereedschap. We ontmoeten elkaar bij de bakker of het dorpsplein en raken aan de praat. Dan komen we er achter hoe fijn we het hebben in Bernheze. Wat is dit toch een leuke tijd!

Vanavond is het heerlijke avondje. We genieten van het samen zijn. Van de twinkeling in de ogen van de kinderen en het plezier van de ouderen. CDA Bernheze wenst iedereen een fijn Sinterklaasfeest. Geniet van het heerlijke avondje!

Ruud Leeijen

Raadslid CDA Bernheze