22 februari 2021

Welkom Pieter!

Als fractie en bestuur van CDA Bernheze zijn wij verheugd dat wij Pieter van Dieperbeek voor kunnen dragen als kandidaat wethouder voor de gemeente Bernheze.

Pieter (66 jaar) woont in Veghel en werkt voor zijn eigen coaching & conflictbemiddelingsbureau. Daarnaast is hij op dit moment actief in diverse raden van toezicht. Met ruime ervaring als wethouder/bestuurder kijkt Pieter met veel energie vooruit naar deze klus.

Met oog voor de mensen en gericht op samenwerking heeft Pieter al eerder de rol als wethouder ingevuld. Zo is hij vanaf 1992 tot 2008 wethouder geweest in de gemeente Veghel. Ook het tijdelijk invullen van een wethouderspost is voor hem niet onbekend. Vanaf 2012 tot 2013 is hij tijdelijk wethouder geweest in Sint-Michielsgestel en deed dat nog eens voor de gemeente Grave van 2017 tot 2018. In die tijd heeft hij een grote diversiteit aan portefeuilles onder zijn hoede gehad, van het sociaal tot aan het ruimtelijk domein. Al deze ervaring als wethouder wil hij dan ook graag inzetten voor de inwoners van Bernheze.

We zijn blij om binnen een kort tijdsbestek een ervaren opvolger gevonden te hebben die direct inzetbaar is en veel zin heeft om voor Bernheze aan de slag te gaan. Met veel vertrouwen en enthousiasme zien wij dan ook uit naar de komst van Pieter, welkom in Bernheze!

Fractie en bestuur CDA Bernheze

CDA, altijd in de buurt!