Peter van Boekel

Als wethouder van onze mooie gemeente ben ik namens het CDA in alle kernen herkenbaar, actief en betrokken bezig met ruimtelijke ontwikkeling, volkshuisvesting en natuur & landschap.

Met gezond verstand en een flinke dosis enthousiasme probeer ik het beste te doen voor en samen met de inwoners van onze gemeente. Nadenken over nu en over onze toekomst. Op basis van argumenten maken we verantwoord onze keuzes. Voorzichtig gaan we om met de financiĆ«le middelen die we hebben, maar proberen wel zo veel mogelijk te bereiken. Dicht bij de mensen.  Het creatief, samen nadenken hoe we kansen creĆ«ren voor ondernemers, huizen bouwen voor jong en oud in een prachtige groene gemeente is voor mij de grootste uitdaging voor de komende jaren.

Graag wil ik daar samen met iedereen die dat wil in Bernheze, en ieder op zijn of haar eigen manier vorm aan geven. Herkenbaar, actief en betrokken !

Peter van Boekel

Wethouder