Op initiatief van CDA Bladel en Bladel Transparant is, samen met VHP, aandacht gevraagd voor aanpassing/uitbreiding van de subsidieverstrekking aan jeugdige carnavalsgroepen.

CDA vindt het proces van bouwen, ervaring op doen in techniek en samenwerken belangrijk en wil dit graag stimuleren. Vandaar dat de subsidieleeftijd wordt verbreed van 18 naar 21 jaar en groepen onder de 12 jaar ook de mogelijkheid krijgen voor het aanvragen van een subsidie. Alle groepen, die een subsidie aanvragen, krijgen een tegoedbon van 100 euro voor het inleveren van hun afval bij de milieustraat in Bladel.

In de weken voor carnaval kunnen alle groepen het CDA weer verwachten, want ook dit jaar komen we langs met broodjes frikandel! Zijn we bij jouw groep de laatste jaren nog niet geweest? Stuur ons dan een mailtje of spreek één van onze leden aan, want we komen graag langs!