27 september 2013

Ondernemers uit Oeffelt bezochten Tweede Kamer

Op 25 september heeft een delegatie van de ondernemingsvereniging Oeffelt (OVO) een bezoek gebracht aan de Tweede Kamer in Den Haag. CDA Boxmeer organiseerde een excursie voor de ondernemers uit Oeffelt. In een bus vertrokken ruim 60 mensen van de Ondernemers Vereniging Oeffelt naar Den Haag. Als gast van de CDA tweede Kamerfractie kregen zij een rondleiding in de tweede kamer tijdens het begrotingsgeweld.

Namens CDA afdeling Boxmeer waren Marco Rose en Frans Wouters de begeleiders vanuit Boxmeer naar Den Haag. Naast een rondleiding door het tweede kamer gebouw was er ook een gesprek met CDA Tweede Kamerlid Madeleine van Toorenburg. Zij vertelde in het kort hoe een werkweek van een politicus er uit ziet. Er was veel ruimte om haar vragen te stellen.

Een dag waarin in een hoog tempo de werking van ons democratisch bestel werd besproken in de landelijke vergaderzaal. Voor velen een eerste contact met Den Haag, voor anderen een opfrissing van hetgeen zich afspeelt binnen de muren van het Binnenhof. Uiteraard ontbrak niet de groepsfoto voor de Ridderzaal. Het was perfect georganiseerd door Ernst van Wely. Dank!