28 februari 2018

Toezeggingen nakomen

Tijdens het vragenhalfuurtje in de raad op 20 februari heeft het CDA gevraagd toezeggingen na te komen:

Er staat nog een hele lijst aan toezeggingen open. Alle portefeuillehouders hebben toezeggingen gedaan die nog niet nagekomen zijn. Deze toezeggingen variëren van de resultaten/evaluatie van de muziekeducatie/muziekcoördinator, vervolgacties eigen bijdrage, gesprek ondernemers over gratis wifi in het centrum, datum wanneer het cameratoezicht wordt toegezonden…. Etc etc.

Wij en misschien ander partijen ook, hebben nog enkele art. 37 brieven openstaan.

Wij zouden de toezeggingen en antwoorden op onze brieven graag gelijk met de stukken voor onze laatste raadsvergadering van 6 maart ontvangen zodat de raad nog kan reageren.

Of liefst nog eerder. Kunt u dit allen toezeggen?

De burgemeester zegt toe dat alle zaken waarvan de termijnen overschreden zijn en beantwoord kunnen worden, beantwoord en gedaan zullen worden.