Han Swinkels

Voorzitter

Even voorstellen. Ik ben Han Swinkels (1962) en woon samen met Marjan en onze drie kinderen, Dafne en Suze en Carmen, in de wijk Breukelen. Wij zijn in 2007 naar Boxtel verhuisd en hebben het hier prima naar onze zin. Vooral de kinderen hebben een prachtige tijd gehad op de naburige Angelaschool en zijn nu volop actief op het Jacob Roelandslyceum (JRL).

Voor mijn werk in de land- en tuinbouw ben ik vaak van huis en onderhoud ik contacten met o.a. de landelijke en provinciale overheden. Marjan werkt in de thuiszorg bij Zorggroep Elde en combineert dit met het reilen en zeilen van het gezin.

Net als onze kinderen ben ik ook actief bij voetbalclub ODC en hockeyclub MEP. De laatste jaren vooral in de rol van scheidsrechter. Verder heb ik als lid van de Lions Dommel & Aa leuke activiteiten mogen organiseren zoals Vrienden van Boxtel Live in ons aller Podium Boxtel. Persoonlijk vind ik het erg leuk om op deze wijze een bijdrage te leveren aan o.a. het vele, goede werk van o.a. Vincentius en de Voedselbank.

Hobbymatig ben ik ook met enige regelmaat in de Kampina, Geelders of ander buitengebied van Boxtel en omstreken te vinden al toerend op mijn moutainbike. En ja, wij zijn ook een van de eigenaren van de coöperatie Herenboeren Wilhelminapark die samen werken aan het produceren van lokaal voedsel. Samen leven doe je niet alleen. Vandaar dat wij met plezier en liefde ons steentje bijdragen aan onze leefgemeenschap in de prachtige gemeente Boxtel. Contact: GSM: 06 83 60 21 66 en Email: han.swinkels@planet.nl