19 oktober 2017

#BeterBreda; Kom op gesprek voor een Beter Breda op 27 of 28 oktober 2017!

Op 27 en 28 oktober organiseert het CDA Breda een beeldvormende bijeenkomst in de vorm van een informatie ophaaldag. In gesprekken van een half uur wil het CDA Breda met zoveel mogelijk belangengroepen uit de stad en de dorpen praten over ambitie en verwachtingen voor de toekomst. Hierna is het ook de beurt aan de inwoners van de stad, die kunnen langskomen voor een inloopspreekuur vanaf 19:00 uur op de 27ste oktober. De opgehaalde informatie zal gebruikt worden voor de begrotingsbehandeling, reguliere raadswerkzaamheden en verkiezingsprogramma.

In het verkiezingsprogramma zal het CDA Breda aangeven dat ze vertrouwen heeft in de toekomst, maar dat er nog genoeg is om aan te werken in de stad. Veel mensen zien om zich heen grote evenementen en een positieve sfeer, maar merken dit nog niet altijd aan hun portemonnee, of aan hun omgeving. De opgave voor de stad en dorpen de komende jaren is om de economische groei voor iedereen merkbaar te laten zijn.

Het CDA roept hiervoor de hulp in van vele organisaties die dagelijks met veel problemen in de stad te maken hebben en hopelijk ook ideeën vanuit hun werk of organisatie kunnen noemen, waarmee de stad en dorpen voor iedereen een fijne leefomgeving kan zijn en de keuzes van de gemeente, ook de keuzes van de burgers zijn.

De gesprekken vinden plaats op vrijdag 27 oktober en zaterdagochtend 28 oktober. Het inloopspreekuur vindt plaats op vrijdag 27 oktober 2017 in  Boerderij de Pekhoeve (naast het Sociaal Cultureel Centrum) te Ulvenhout. Aanvang inloopspreekuur 19:00 uur tot 21:00 uur. Een gesprek reserveren kan ook, stuur daarvoor een mail naar [email protected] of neem telefonisch contact op via 076-5294050.

Tijdschema;

Vrijdag 27 oktober 2017; 9.00u - 21.00u gesprekken op afspraak

Vrijdag 27 oktober 2017: 19.00u - 21.00u Inloopspreekuur

Zaterdag 28 oktober 2017; 9.00u - 13.00 gesprekken op afspraak (uitloop)