15 februari 2018

Mona Keijzer in gesprek voor een #BeterBreda!

Mona Keijzer, Staatssecretaris Economische Zaken, op 19 februari in gesprek met ondernemend Breda.

Staatssecretaris Mona Keijzer komt op 19 februari naar Breda om in gesprek te gaan met Bredase ondernemers. Ze doet dat in twee bijeenkomsten:

1. Bredase MKB-ondernemers: uitdagingen en oplossingen
Van 16u tot 17.30u gaat de staatssecretaris in gesprek met Bredase (MKB-) ondernemers over o.a. de uitdagingen en oplossingen voor het MKB, zowel lokaal als landelijk. Ze doet dat aan de Takkebijsters in Breda. U bent as ondernemer van harte uitgenodigd. Aanmelden en meer informatie via [email protected]

2. “Samen eten, samen ondernemen” – Mona Keijzer aan tafel met vrouwelijke Bredase ondernemers

Om 17.30 uur schuift Mona Keijzer aan in Het Belcrumhuis. Onder het motto “Samen eten, samen ondernemen” wil ze graag in contact komen met vrouwelijke Bredase ondernemers. Zij is  benieuwd naar de verhalen van zowel de startende, als van de meer ervaren onderneemster. Een informeel gesprek waarin je interessante vrouwen ontmoet die je inspireren en uitdagen.

De entreeprijs bedraagt €10,- hiervoor krijg je een hapje en een drankje.

Wil je tafelgenoot zijn?

Stuur een mail naar: [email protected] met vermelding van je naam en telefoonnummer en maak na bevestiging van deelname het bedrag van €10,- over op NL46RABO0103530819 CIHM de Moor. Tnv Samen eten, samen ondernemen en ondervermelding van je naam.