27 januari 2018

Nieuwjaarswandeling door Belcrum 27 januari 2018

Beste leden van de afdeling CDA Breda,

Allereerst een gelukkig, voorspoedig en gezond 2018 toegewenst.

2018, een jaar waarin wij als CDA afdeling Breda staan voor de uitdaging om ons aantal zetels in de Gemeenteraad aan te vullen en tot een legendarisch maximum te brengen.

Met de huidige kandidatenlijst en een ijzersterk campagneteam moet dat zeker lukken.

Alle diners, champagne en oliebollen zitten nog vers in ons geheugen en velen van u hebben zich vast ook voornemens gemaakt  om meer te gaan bewegen en gezonder te gaan leven. Uw CDA fractie en bestuur in ieder geval wel. In plaats van een Nieuwjaarsreceptie willen we met onze leden, vrienden en belangstellenden een wandeling door Belcrum gaan maken. Een ervaren gids zal u daarbij begeleiden en u informeren over deze unieke wijk van Breda.

Wanneer                     : 27 januari 2018

Hoe laat/tot                : va 13.15 uur (inloop) tot uiterlijk 16.00 uur, vertrek wandeling 14.00 uur

Waar is de start         : Reataurant “Foodguerilla”, Veilingkade 9b, 4815HC, Breda

Afhankelijk van de groepsgrootte hebben we meerdere gidsen nodig. Opgave voor deelname  aub voor 20 januari bij [email protected].

Wij hopen u met een groot aantal  te verwelkomen. Vergeet niet om u te tooien met iets in de  CDA kleur, indien u hierover beschikt.

Tot 27 januari.

Namens CDA Fractie en Bestuur