07 maart 2021

ondernemers opgelet! In gesprek met kamerlid Hilde Palland? Meld u aan voor online gesprek 11 maart van 17-18 uur. Peer Swinkels (Bavaria) ging u al voor!

De afgelopen jaren heeft CDA-kamerlid Hilde Palland-Mulder (nr.12 op de kandidatenlijst) zich in de Tweede Kamer ingezet voor ondernemersbelangen. Zij heeft diverse voor ondernemers belangrijke dossiers en wetsvoorstellen behandeld. Ook heeft ze een plan geschreven over het belang van familiebedrijven. Hilde doet daarin voorstellen om familiebedrijven beter te ondersteunen bij de overdracht aan een volgende generatie.
Op 11 maart van 17-18 uur gaat Hilde daarover en over andere onderwerpen in gesprek met Bredase Ondernemers en andere geïnteresseerden. Peer Swinkels zal ook aan de sessie deelnemen. Hij is CEO en innmiddels de 7 generatie in het zeer bekende Brabantse familiebedrijf, Swinkels Family Brewers, de brouwers van onder meer Bavaria en Swinckels.
De deelnemers krijgen uitgebreid de gelegenheid vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan. Als u aan deze online sessie wilt , kunt u zich tot en met 10 maart aanmelden via  [email protected] Deelnemers kunnen vooraf vragen toezenden via dat mailadres. Caspar Rutten, CDA raadslid en nummer 56 op de kieslijst in West-Brabant treedt op als gastheer. Voor eventuele vragen over de sessie kunt u contact opnemen met hem via [email protected]  of via bovengenoemd mailadres. Bent u er ook bij?