Anouk Goossens

Secretaris

Anouk Goossens (26 jaar) geboren in Breda en opgegroeid in Galder. Omdat Galder alleen een basisschool heeft, werden vele kilometers op de fiets afgelegd om op Markenhage college les te volgen.  Hier is zij enthousiast geworden over burgerschap en met name politiek. Na de middelbare school is Anouk de opleiding tot onderwijsassistent gaan volgen, waarna zij de mogelijkheid had om in het speciaal onderwijs te gaan werken en daarnaast te studeren voor docent maatschappijleer Het leukste aan dit vakgebied is volgens haar het enthousiasmeren en het uitdagen van jongeren om kritisch naar wat voor burger zij graag in de maatschappij willen zijn. Toch koos Anouk ervoor om naast haar deeltijd opleiding en haar baan in het onderwijs om maatschappelijk werk en dienstverlening te gaan studeren. Na meer dan 8 jaar werkzaam geweest te zijn in het onderwijs ging Anouk fulltime aan het werk als herstelcoach voor mensen met een psychiatrische kwetsbaarheid. Echter is zij nog niet klaar met studeren, Anouk hoopt over 3 jaar haar diploma tot psycholoog afgerond te hebben. Wanneer iets geregeld moet worden of ingesprongen moet worden dan komt Anouk in beeld. Zo heeft zij ondersteund bij Tweede Kamer verkiezingen van 2017, is zij vervangend secretaris geweest en heeft voor verschillende gemeente ter ondersteuning geholpen met de gemeentelijke campagnes.