Thijs de Jong

Voorzitter CDA Breda

Thijs de Jong is getrouwd en vader van vier kinderen. Geboren in Roosendaal en sinds enkele jaren inwoner van Prinsenbeek. Daartussen heeft hij ruim dertig jaar boven de rivieren gewoond in onder meer IJsselstein, alwaar hij actief was als raadslid/fractievoorzitter en als wethouder. Daarnaast heeft hij al vele jaren trainingen verzorgd voor het Steenkampinstituut van het CDA.

Hij heeft onder andere gewerkt als adviseur bij een brancheorganisatie in de gezondheidszorg, als manager zorgkantoren en bij een GGD als manager jeugdgezondheidszorg. Op dit moment is hij docent/afstudeerbegeleider, verbonden aan de Business School Hogeschool Rotterdam, met bijzondere aandacht voor bedrijfskunde bij de overheid en in de non-profit sector.

Het CDA betekent voor hem solidariteit en vooral de A van Appèl. Alleen door samen actief op te trekken, halen we het beste uit onszelf en onze omgeving naar boven.