Sterk met elkaar

Gemeenteraadsverkiezingen 2014

Download het programma: Sterk met Elkaar

Ontmoeten, verbinden en bewonerskracht, dat is waar het CDA Breda zich de afgelopen jaren hard voor heeft gemaakt, dat is wat het CDA Breda de komende jaren voor u wilt blijven doen. Als de betrouwbare partij met de praktische oplossingen. Als de partij die vooral kijkt hoe we samen zaken wél voor elkaar kunnen krijgen. Met verantwoordelijke raadsleden en wethouders die midden in de Bredase samenleving staan; bestuurders die u altijd kunt benaderen en aanspreken. We gaan met 10 speerpunten de verkiezingen in.

Eerdere programma's:

Iedereen

Tweede Kamer Verkiezingen (2012)

Het gaat om iedereen. Jong en oud, klein en groot, rijk en arm, man en vrouw, ziek en gezond, student en gepensioneerd, stedeling en plattelander, ondernemer en werknemer, nieuwkomer en achterblijver. Het gaat misschien wel het meest om onze kinderen. Als wij nu niet doen wat nodig is, zitten zij straks met onze problemen: schulden, verdeeldheid, verruwing, overlast, vervuiling, werkloosheid.
Het gaat bij de ingelaste verkiezingen voor de Tweede Kamer, op 12 september, om onze toekomst. Om de toekomst van iedereen.