11 mei 2017

CDA Weet Wat Er Speelt bij “de oudere jongere”

Donderdag 18 mei gaat CDA Cranendonck in gesprek  met ouderen van 65+. Het CDA hoort graag wat er speelt bij deze groep Cranendonckers. Waar maakt u zich als Cranendonckse oudere zorgen over, wat gaat goed en moet vooral behouden blijven en waar zou CDA Cranendonck zich extra voor mogen inzetten? Om 19.30u staat in de huiskamer van Gemeenschapshuis Den Donck in Soerendonk de koffie met wat lekkers voor u klaar.

Het overheidsbeleid is er op gericht dat ouderen zo lang als het kan, thuis blijven wonen. Dat ieder zoveel mogelijk zelf regelt of met ondersteuning van familie en vrienden. Zoals hulp bij het huishouden. “Welke uitdagingen brengt dit met zich mee, welke zorgen ontstaan, wat is goed geregeld en waar zouden we echt iets willen veranderen? Hierover wisselen we graag met u van gedachten”, aldus fractievoorzitter Janneke van Happen.

CDA Cranendonck startte de gespreksreeks “CDA Cranendonck; Weten Wat Er Speelt” waarbij ze actief in gesprek gaan met verschillende (groepen) Cranendonckers, organisaties, bedrijven. “Zo weten we wat er speelt en waar we ons de komende tijd op moeten richten. Ieders geluid is van belang. Zie je ergens kansen, maak je je zorgen, moet iets vooral niet vergeten worden? Kaart het bij ons aan zodat we weten wat er speelt! Nodig CDA Cranendonck uit en ontvang een leuke attentie”, vervolgt ze.

Aanmelden en uitnodigen kan via de Facebook-pagina van CDA Cranendonck, fractievoorzitter Janneke van Happen jannekehappen@hotmail.com of een van de andere fractieleden.