14 april 2020

In memoriam Henk van Gog

Henk van Gog: 13-5-1947 0verleden 3-4-2020.

Henk is na een langdurige ziekbed, overleden, 2 jaar na zijn vrouw Angela. Henk had samen met Angela een actief leven, ook in het maatschappelijk werk en welzijn. Hiervoor heeft hij dan ook in 2011 een Koninklijke onderscheiding gekregen.

Henk heeft veel betekend voor Liessel en Asten. Voor het CDA hebben ze samen veel werk verzet. Eerst als CDA raadslid in Asten van 1982 tot 1984. Henk van Gog van het “Zand” in Liessel werd Deurnenaar na de grenscorrectie bij de aanleg van de A67. Het Loon in Liessel werd toen bij Deurne gevoegd.

Henk was een serieuze persoonlijkheid, altijd strak in het pak, puntje precies als boekhouder en nadien ook als directeur/eigenaar van Bouwbedrijf Manders.

11 Jaar geleden is Henk gevallen waarbij hij een dwarslaesie opliep. Hij heeft enorm teruggevochten en is gerevalideerd. De laatste jaren verbleef hij in zorgcentrum De Zorgboog in de St. Jozefparochie. Ook kreeg hij met de ziekte van Alzheimer te maken. Dit was al voor het overlijden van zijn vrouw Angela. Henk en Angela waren trouwe CDA’ers vol met ideeën voor Liessel. Het CDA verliest een bijzonder persoon, die veel hand en spandiensten voor onze afdeling heeft verricht.

Hij moge ruste in vrede.

Bestuur en fractie CDA Deurne