09 maart 2017

Trap samen met het CDA af!

Geïnteresseerd in de (gemeente) politiek? Altijd al een kijkje willen nemen achter de schermen bij de gemeenteraad? Kom dan dinsdag 21 maart om 20.00 uur naar het gemeentehuis. De Gemeente Dongen organiseert dan de aftrapbijeenkomst in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Een bijeenkomst voor iedereen, voor alle inwoners van Dongen, 's Gravenmoer en Klein-Dongen-Vaart.

De gemeenteraadsleden van het CDA zijn deze avond ook aanwezig om met u in gesprek te gaan. Fractievoorzitter André Vonk: "Het CDA vindt het goed dat er een aftrap-avond komt in aanloop naar de verkiezingen van volgend jaar. Voor een gemeente is het ontzettend belangrijk dat er altijd genoeg en goede raadsleden zijn om te besturen. De 21e staat dan ook in het teken van het raadslid van 2018. Mensen die nieuw zijn in de politiek, of nieuwe mensen uit de politiek kunnen die avond bekijken of de gemeenteraad iets voor hun is. Het CDA gaat graag met deze mensen het gesprek aan!".

Het CDA hoopt om 21 maart veel (nieuwe) mensen te zien tijdens de aftrap-avond in het gemeentehuis. Past 21 maart niet meer in uw agenda, maar wilt u toch meer weten van het CDA? Kijk dan op onze website of mail naar [email protected] en dan gaan wij graag met u het gesprek aan!