27 maart 2017

Drukbezochte ALV bij Pukkemuk

Woensdagavond 22 maart was de halfjaarlijkse algemene ledenvergadering van de afdeling CDA Dongen - 's Gravenmoer. Dit keer werd de ALV gehouden bij recreatieboerderij Pukkemuk op Dongen-Vaart. Na het vaste huishoudelijke gedeelte - vaststellen van de begroting, jaarrekening en het bestuursverslag - was het de beurt aan Rob Huijben om een verslag te doen over het jaar 2016 wat betreft de communicatie. Daarna gaf fractievoorzitter André Vonk aan de leden aan wat de fractie het afgelopen jaar allemaal had gedaan, zowel binnen als buiten de gemeenteraad.

Na de pauze was het de beurt aan Huub van Leijsen van Pukkemuk. Hij heeft de leden meegenomen in zijn verhaal over hoe Pukkemuk ontstaan is, hoe het bedrijf nu in elkaar zit en wat de uitbreidingsplannen van Pukkemuk zijn. Het bestuur wil graag Huub en Jockey bedanken voor hun gastvrijheid!