26 juni 2017

Vooraankondiging voor ledenvergaderingen

Komend jaar zijn het weer gemeenteraadsverkiezingen, en het CDA Dongen - 's Gravenmoer zit midden in de voorbereidingen om deze verkiezingen weer succesvol te laten verlopen. In de aanloop naar deze verkiezingen houdt de afdeling twee ledenvergaderingen. Op 31 augustus vindt de eerste vergadering plaats, op 27 september de tweede. 31 augustus zal het concept verkiezingsprogramma worden gepresenteerd door de schrijfcommissie onder leiding van Annemarie van Eenennaam en Rob Huijben. Nadat er gestemd kan worden over de amendementen wordt het programma vastgesteld door de leden, waarna de sollicitatieprocedure voor de kandidatenlijst formeel zal worden geopend.

27 september zal de tweede bijeenkomst plaatsvinden. Tijdens deze vergadering zal het bestuur de concept-kandidatenlijst presenteren en zullen de leden de lijst gaan bekrachtigen. Ook de lijsttrekker zal de 27e gekozen worden. De locaties voor beide bijeenkomsten zullen op een later moment worden gecommuniceerd.

Wij hopen zo veel mogelijk leden te mogen ontmoeten op 31 augustus en 27 september!