24 november 2017

André Vonk wederom lijsttrekker CDA

Tijdens de algemene ledenvergadering van het CDA van 22 november hebben de leden unaniem voor André Vonk gekozen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Het wordt de tweede keer dat André Vonk de CDA-kar gaat trekken. Naast André staan er in totaal 30 personen uit Dongen, 's Gravenmoer en Klein-Dongen-Vaart op de lijst van het CDA.

André Vonk:" Bij het CDA Dongen - 's Gravenmoer staan alle inwoners van de Gemeente Dongen centraal, de betrokkenheid van de Dongenaren bij de gemeente, het gezin, de school, de wijk, het bedrijf, de vereniging. En dat is het ware draagvlak voor de gehele Dongense samenleving. We hebben een goed verkiezingsprogramma met de titel een #Mooi Dongen! Binnenkort is ons verkiezingsprogramma voor iedereen beschikbaar en samen met alle CDA-ers gaan we voor een nog mooier Dongen. Ik persoonlijk heb er enorm veel zin in".

De huidige fractieleden Koenraad van Eersel, Mustafa Kilinçarslan en Rob Huijben staan op respectievelijk de plaatsen 2, 3 en 4. Clement van der Ven, fractiesecretaris en de voorzitter van de financiële commissie van de gemeenteraad staat op nummer 5. Op plaats 6 staat een nieuwkomer: Wilbert Megens. Nummer 7 op de lijst is Annemarie van Eenennaam en zij wordt gevolgd door Friedy de Jong, Bart Jan Roomer en Egon van Kessel.

Het bestuur van het CDA is trots en blij met de lijst. Voorzitter Jan Megens: "We kunnen als afdeling terugkijken op een mooie ledenvergadering met als resultaat een mooie lijst. 30 personen die namens het CDA zich willen gaan inzetten voor een #MooiDongen!". Secretaris van het bestuur Marga Allard vult aan: "We hebben een mooie mix gevonden van kandidaten: van jong tot oud, van Dongen tot 's Gravenmoer en Klein-Dongen-Vaart. 30 kandidaten die staan te trappelen voor de komende campagne van de gemeenteraad!".

1. André Vonk
2. Koenraad van Eersel