07 januari 2020

Bestuurswisseling CDA Dongen – ’s Gravenmoer

Mark van den Broek nieuwe voorzitter CDA Dongen – ’s Gravenmoer

Tijdens een feestelijke ledenvergadering van het CDA ontvangt Mark van den Broek de voorzittershamer van Jan Megens.  Jan Megens neemt, na een bestuursperiode van 12 jaar, afscheid als afdelingsvoorzitter.

Jan heeft tijdens zijn bestuursperiode meerdere functies bekleed die hij met grote inzet en betrokkenheid heeft uitgevoerd. Actief tijdens de campagnes, verkiezingen en het organiseren van werkbezoeken, altijd met enthousiasme en aanwezig bij landelijke en provinciale vergaderingen waar voor Dongense zaken gelobbyd werd.  Ook bij de vergadering van de Senioren afdeling Brabant was hij aanwezig om de belangen van de senioren te behartigen.

Als waardering voor zijn jarenlange inzet heeft het landelijk CDA Jan onderscheiden met de zilveren CDA speld.

Mark van den Broek is geen onbekende voor de CDA leden, hij heeft eerder veel bestuursfuncties bekleed binnen de partij en wil als voorzitter de kar trekken. Voor de komende jaren heeft hij een duidelijke Visie verwoord - Een CDA dat zich opmaakt voor de Toekomst!