14 maart 2018

Jeugd heeft de toekomst!

Men zegt altijd de jeugd heeft de toekomst, maar wanneer je dit ook werkelijk vind moet je daar ook naar handelen. Het CDA Drimmelen is zich bewust van dit gegeven en heeft haar conclusies getrokken. Zodoende heeft het CDA de jongste mensen op verkiesbare plekken binnen onze gemeente, met Luc Rullens op plaats 4 en Ruud Taks op plaats 5 op de lijst.

Beide jonge mannen zijn al jaren erg actief binnen het carnavalsleven, Luc als lid van de Raad van 11 in Made en Ruud als trompettist bij de kapel Nootdkreet in Terheijden. Ook zijn ze nog actief bij tal van andere verenigingen. Zij willen de belangen van de jongere inwoners binnen onze gemeente de komende vier jaar meer onder de aandacht brengen. Vind jij nou ook dat jongeren meer mee moeten praten in de lokale politiek? Stem dan jong, stem CDA Drimmelen!