21 september 2017

Nieuw burgerlid CDA fractie

Tijdens de gemeenteraad van 14 september is Ruud Taks geïnstalleerd als burgerlid van de CDA fractie in Drimmelen. Hij volgt hier Kees Rompa op, die zodoende de focus op het bestuurswerk kan houden. Ruud is sinds 2010 lid van het CDA en sinds een jaar betrokken bij de fractie van CDA Drimmelen. Onder andere in de steunfractie en programmacommissie heeft Ruud bijgedragen aan de standpunten van CDA Drimmelen een volgende logische stap is dan het burgerlidmaatschap.

Ruud is een bekend gezicht in het Terheijdense verenigingsleven en zet zich onder andere in voor de Terheijdense Harmonie en het carnaval. Na zijn studie bestuurskunde in Nijmegen is hij gaan werken als Management Trainee bij Optisport, de exploitant van de Drimmelense zwembaden en de Bredase Kunstijsbaan, een baan die hem veel leert over verhoudingen in de politiek en maatschappij. De fractie is blij met de aanstelling en gaat gebruik maken van Ruud`s ervaring op het gebied van sportbeleid, cultuur en het besturen van veiligheid. Wat ons betreft een goede aanvulling op ons steeds sterker wordend team!

Op naar 21 maart 2017!