10 maart 2017

CDA lijsttrekker Sybrand Buma met Erik Ronnes en Rene Peters naar Uden

Aanstaande zaterdag 11 maart bezoekt CDA lijsttrekker Sybrand Buma samen met de Brabantse regionale kandidaten Rene Peters (3) en Erik Ronnes (17) de gemeente Uden.

Sybrand Buma komt naar Uden.
Sybrand Buma komt tussen 11.00 en 11.30 aan bij het Raadhuis aan de Markt. U bent van harte welkom.

'We hebben een mooi en afwisselend programma opgesteld waarbij we als lokale fractie extra aandacht vragen voor actuele Udense thema's" zegt Franko van Lankvelt, raadslid CDA Uden. De geselecteerde thema's gaan over 'nieuwbouw kleine kernen' en 'woonbehoefte ouderen'. Ook de ontsluiting en  bereikbaarheid van Uden komt aan de orde.

Landelijk thema's die de Udense burgers vanuit haar nu nog krachtige kernen en woonbehoefte ouderen, na de Landelijke verkiezingen van 15 maart negatief kunnen raken,' We laten vanuit Uden graag zien dat dit de juiste keuzes zijn, aldus Van Lankvelt,' Geïnteresseerden zijn welkom om in  gesprek te gaan met de regionale kandidaten Erik Ronnes en Rene Peters, alsmede met Sybrand Buma.'

Het programma is als volgt:
10.00 uur; ontvangst Erik Ronnes en Rene Peters op Zonnedauw Odiliapeel.
Thema; belang van nieuwbouw in kleine kernen

10.45 uur; ontvangst Erik Ronnes en Rene Peters in Café Het Witte Paard, Volkel
Thema; woonbehoefte ouderen

11.00 uur a 11.30 uur ontvangst Sybrand Buma bij het Raadhuis / Ronnes en Peters sluiten aan