18 januari 2023

Nieuwe vestiging Spot On in Prinsejagt!

Als CDA Eindhoven zijn we ontzettend trots op ons Brainport Eindhoven. Brainport staat voor innovatie, mogelijkheden en een bruisende economie. Toch plukt (nog) niet iedereen van de vruchten in de Brainportregio en wijst onderzoek uit dat er een steeds groter wordende kloof ontstaat tussen rijk en arm.

Dit is dan ook de reden dat Spot On is opgericht. Spot On helpt kinderen die het moeilijk hebben hun talenten ontdekken, met behulp van een maatje. Dit zorgt ervoor dat zij toch de kansen krijgen om zich maatschappelijk en sociaal te ontwikkelen. Inmiddels zijn er al zo'n zo'n 30 Spotters en het aantal groeit. Wij vinden dit een geweldig initiatief!

Het was feest bij Spot On! Want wethouder sociaal domein, Saskia Lammers, opende vandaag oficieel de deur van de nieuwe vestiging in Prinsejagt en ook het CDA Eindhoven was daarbij!

In zijn openingsspeech riep bekend Eindhovenaar, Mike Weerts, eenieder op om zich in te zetten voor een ander. Al is het maar een uur in de week, voegde hij er aan toe. Ook hij zet zich in als maatje bij Spot On. Wij sluiten ons helemaal bij zijn woorden aan; want samen maken we het verschil! Voor wie maak jij het verschil? #minderikmeerwij

- CDA Fractiemedewerker, Deborah Pruijmboom