07 januari 2018

Al 200 enthousiaste Tweede Kamer bezoekers vanuit Geldrop-Mierlo

In juli 2016 organiseerde CDA Geldrop-Mierlo voor het eerst een open excursie naar de Tweede Kamer in Den Haag. Er waren zoveel aanmeldingen dat een wachtlijst moest worden aangelegd. Er kwam dus een tweede keer. Deelnemers kwamen met enthousiaste verhalen terug. Dus bleven mensen zich aanmelden. En organiseerden we ook een derde en vierde keer. En nog altijd is de wachtlijst onverminderd lang. Tijd dus om nieuwe excursies te organiseren. Op 13 en 20 maart 2018 gaan we opnieuw naar Den Haag.

Neem een kijkje achter de schermen van de Tweede Kamer en de fractie van het CDA. We krijgen een inkijkje in de werkwijze van het Parlement en kunnen vragen stellen aan fractieleden. Deelname inclusief busreis en lunch is 25 euro. Je hoeft geen CDA-lid te zijn om mee te kunnen. Je hoeft zelfs niet op het CDA te stemmen. Politiek is voor en van iedereen. Voor de organisatoren is maar een ding belangrijk: dat iedereen kan kennismaken met de Tweede Kamer. Voor 13 maart zijn nog een paar plaatsen beschikbaar, voor 20 maart zijn iets meer plaatsen vrij. Meld je dus snel aan als je mee wilt.

Opgeven: mail naar [email protected].