16 september 2021

CDA in gesprek met inwoners over de toekomst van Geldrop-Mierlo

Het CDA Geldrop-Mierlo is bezig met het schrijven van het verkiezingsprogramma voor 2022-2026 en streeft naar een breed gedragen programma. Daarom ging het CDA Geldrop-Mierlo op woensdag 15 september in gesprek met ruim 40 inwoners uit Geldrop-Mierlo om te praten over de toekomst van onze mooie gemeente. De avond vond plaats bij D’n Intheek in Mierlo.

De avond werd geleid door Pim Karel, burgercommissielid van het CDA Geldrop-Mierlo. De aanwezigen werden verdeeld over vier groepen waarbij iedere groep met elkaar in discussie ging over vier verschillende thema’s. Aan iedere tafel zaten ook verschillende politici van het CDA Geldrop-Mierlo om antwoord te geven op vragen en om alle input op papier te zetten. Hierna kreeg iedereen nog de gelegenheid aan te geven welke vijf punten zij het meest van belang vinden die tijdens de avond voorbij zijn gekomen.

Pim Karel kijkt terug op een geslaagde avond: “Een geweldig avond waarbij we veel input hebben opgehaald waarmee we aan de slag kunnen.” Ook CDA-wethouder Marc Jeucken was erg enthousiast: “Het was een prettige avond met veel mensen die Hart hebben voor Geldrop-Mierlo. Samen met de mensen uit onze samenleving proberen we een programma op te stellen waarmee we de komende 4 jaar aan de slag kunnen”.

Wil jij ook je steentje bijdragen? Stuur jouw ideeën, vragen of opmerkingen naar [email protected]