19 februari 2018

CDA reisbureau draait op volle toeren

Wie had dat ooit kunnen denken? De reizen naar Den Haag en nu ook naar Brussel stromen vol. Mensen die het wel eens met eigen ogen willen zien. Mensen uit vooral Geldrop en Mierlo. De reacties achteraf zijn zeer positief en zorgen voor veel extra aandacht en reclame voor deze reizen.

Den Haag
Dinsdag 13 maart vertrekt de 5e bus richting Den Haag. Deze bus was zeer snel volgeboekt. Daarom gaat dan ook op 20 maart bus 6 rijden. Ook deze bus is overboekt. Meer dan waarschijnlijk komt er dus een bus 7. De contacten daarover zijn gestart.

Brussel
Nieuw voor het “CDA-reisbureau” zijn de reizen naar het Europees Parlement in Brussel. De eerste reis gaat plaatsvinden op dinsdag 15 mei. Deze bus is volgeboekt. Maar niet getreurd er is een nieuwe datum voor reis 2 naar Brussel, te weten dinsdag 19 juni. Op dit moment zijn er voor deze reis 32 aanmeldingen binnen. Er is NOG plaats!

U hoeft geen lid van het CDA te zijn; U hoeft niet op het CDA te stemmen (mag wel). Iedereen is welkom! Meld je dus snel aan als je meewilt. Maar naar [email protected]

Daarna ontvangt u nadere informatie en betaalinstructie. Prijs per persoon inclusief lunch 35 euro.