24 december 2020

Een gebaar uit het hart

Hoe breng je in deze moeilijke tijd met een klein gebaar een glimlach op iemands gezicht? Zo ontstond bij het CDA Geldrop-Mierlo het idee om taarten te gaan bakken voor mensen die het hebben verdiend.

Om te bepalen wie deze mensen zijn heeft het CDA onder de naam “Team CDA Geldrop-Mierlo bakt uit het hart!” gevraagd wie er volgens jou een taart verdiend. De mooiste, meest bijzondere of aangrijpende redenen / verhalen zouden worden verrast.
Op deze vraag heeft het CDA via Facebook en per mail mooie reacties mogen ontvangen. Veel uiteenlopende redenen kwamen voorbij, zoals een hart onder de riem, omdat iemand een moeilijke tijd heeft doorgemaakt of voor zijn of haar verdienste als vrijwilliger.

Team CDA Geldrop-Mierlo is vervolgens aan het bakken geslagen! Twee dagen voor kerst zijn ze op pad gegaan om alle taarten te bezorgen. Dit zijn de gelukkigen die een taart hebben mogen ontvangen: Carin van de Waterbeemd, Bep van Engelen, Dorien van Hulten, Leonie Verberne, Yvonne van Heusden, Wim Schippers, familie Wijnen, Riki Janssen, Henk Verstappen, Miel Somers en Huisartsencentrum Mierlo.