27 oktober 2018

Wethouder Marc Jeucken in gesprek met leden Ondernemersvereniging Mierlo

Op donderdag 11 oktober gaf wethouder Marc Jeucken voor de leden van Ondernemersvereniging Mierlo een enthousiast betoog over wie hij is en wat hem drijft in zijn rol als wethouder. In een open dialoog waarbij hij geen enkele vraag vanuit de leden onbeantwoord liet, gaf hij zijn visie over hoe samen te werken met de ondernemers in de komende jaren.

Verschillende thema’s zijn aan bod gekomen; parkeerbeleid in het centrum, ontwikkeling van industrieterreinen binnen de gemeente (en daar buiten) en zijn kijk op toerisme en recreatie (city marketing). Marc benadrukte vooral dat hij in open dialoog samen met de ondernemers de vraagstukken aan wil pakken. Dat kan individueel zijn, maar ook collectief in de vorm van voortzetting van het ondernemersoverleg. Hierover zijn gesprekken gaande samen met de collega ondernemersverenigingen in Geldrop en andere stakeholders om naar een andere opzet te gaan.

Na afloop is er tot 23.00 uur in het café bij Sporthal de Weijer nagepraat. Zowel Marc Jeucken als de bedrijvencontactfunctionaris Veronique van de Zee hebben lang met de aanwezige leden gesproken. Zowel Marc Jeucken als de Ondernemersvereniging Mierlo kijken terug op een mooie en onderhoudende netwerk avond.