Irene Neele-Janssen

Raadslid

Irene is een echte Mierlose. Op vier studiejaren na woont ze haar hele leven in Mierlo, net als haar familie. Irene is getrouwd met Joris. Samen hebben ze een tweeling, Daan en Jelle van zeven. In haar dagelijkse leven is Irene werkzaam als analist bij een veiligheidsorganisatie.

Na haar opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening is ze in 2002 gevraagd lid te worden van het CDA. Het leveren van een maatschappelijke bijdrage en betrokkenheid bij de eigen woon- en leefomgeving vindt Irene niet meer dan normaal en doet ze dan ook met alle liefde en plezier. Ze heeft echt hart voor Geldrop-Mierlo. In haar vrije tijd is ze graag actief met sporten; tennissen bij MTV en fitnessen bij Harks vindt ze heerlijk om te doen, ter ontspanning en natuurlijk voor de gezelligheid. Daarnaast hecht ze veel waarde aan familie en vrienden. Het zal dan ook niet vreemd klinken dat Irene zich in het bijzonder inzet voor de thema’s Zorgzaam en Alert.