15 maart 2021

Stemadvies: Inge van Dijk (nummer 4 CDA)!

Het is u hopelijk niet ontgaan, want door de corona is campagne voeren niet makkelijk. Maar ons Inge staat op nummer 4 van de landelijke CDA lijst. Onze fractie is super trots op haar en geeft uiteraard haar stem aan Inge. Maar waarom? De fractie aan het woord:

Hans Custers:
Ik stem uiteraard op Inge omdat ik vind dat zij met heel veel passie en plezier mensen kan laten meebewegen in haar standpunt.

Theo van de Berkmortel:
Inge is voor iedereen dichtbij en zegt wat ze doet, en doet wat ze zegt. Een goei mens en ik verwijs graag naar haar artikel op facebook ‘goei volk’.

Toos van den Hurk:
Stem op Inge want ze gaat ervoor, harde werker en ze zegt waar het om draait nuchter en dicht bij de basis.

Anita Relou:
Met een stem op Inge weet ik zeker dat er iemand naar Den Haag gaat die ECHT kan doorpakken. Haar kracht is dat ze altijd in oplossingen denkt. Ze snap waar het om draait en waar mensen op vastlopen bij de overheid. Ik ken geen snellere denker dan Inge.

Joris van Loon:
Met Inge krijgen we een echte verbinder in Den Haag, die als geen ander het geluid van niet alleen Gemert-Bakel maar al die andere (kleinere) gemeenten uit Zuidoost Nederland zal laten horen. Inge is iemand die oprecht werk wil maken van het herstel in het vertrouwen in de landelijke politiek en er alles aan zal gaan doen om te werken naar een samenleving waarin iedereen mee kan doen en iedereen kansen krijgt. Kan niet, bestaat niet bij Inge!

Erik Schoone:
Ik stem op Inge omdat je met Inge zeker weet dat als ze zich ergens in vastbijt er sowieso wat gaat gebeuren

Willeke van Zeeland:

Inge heeft gevoel voor de lokale zaken, maar een nationale blik en netwerk. Ze is doortastend en vasthoudend. Een keiharde werker met de goede motivatie, namelijk het beste voor ons, Brabant en heel Nederland. Kortom een echte topper!!

Thijs van de Elsen:
Inge zegt wat ze doet. Afspraak is afspraak. Inge ziet kansen en is betrokken. Mijn stem gaat naar Inge omdat ze altijd voor iedereen klaar staat.

Stefan Janszen:
Inge is een ster in verbinden en de beste resultaten bereiken. Ze denkt altijd 2 stappen vooruit en gaat moeilijkheden hierbij niet uit de weg. Wil altijd het beste voor andere! Met beide benen op de grond en een echte doorpakker! Haar energie is aanstekelijk!

Het is voor ons moeilijk om Inge te zien vertrekken, maar we gunnen het haar! Wij vinden dat ze haar droom moet waarmaken!
Ze blijft zeker in Den Haag ook kansen (voor ons) zien en laat het Gemert-Bakelse, Peelse en Brabantse geluid horen in Den Haag.
Ze is altijd iemand van het doorpakken en blijven doen waar het om draait!

Wij gaan je missen maar wij zijn ervan overtuigd dat je misschien nu zelfs nog wel meer voor ons en onze gemeente gaat betekenen!

Fractie CDA Gemert-Bakel