30 oktober 2015

Tweede Kamerlid Erik Ronnes spreekt bij ALV CDA Gemert-Bakel

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 12 november heeft het CDA Gemert-Bakel een speciale gast. Tweede Kamerlid Erik Ronnes, belast met onder andere de portefeuilles wonen en ruimtelijke ordening, komt spreken over wat zijn werkzaamheden betekenen voor de woningmarkt in Gemert-Bakel. Daarnaast horen we de visie van het landelijke CDA over de vluchtelingenproblematiek en wat dit betekent voor de gemeente.

Naast deze gastspreker wordt er een nieuwe voorzitter gekozen tijdens de ledenvergadering. Erik Schoone, momenteel penningmeester binnen het bestuur van het CDA Gemert-Bakel, wordt door het bestuur voorgedragen. Bovendien vinden er de nodige bestuurswisselingen plaats met vijf aftredende leden en één toetredende. Ter afsluiting van de ledenvergadering wordt het gesprek aangegaan met de lokale fractie van het CDA en de wethouders Anke van Extel en Miranda de Ruiter.

Ook benieuwd naar de lokale politiek en wil je meepraten tijdens de ALV? Stuur dan een mail naar [email protected] of bel Inge van Dijk (06-20332846) en doe mee! #ikdoemee