17 maart 2020

In memoriam Ben Bottram

Zaterdag 7 maart werd de CDA-fractie opgeschrikt door het plotselinge overlijden van BEN BOTTRAM, sedert jaren trouw lid en woordvoerder voor het CDA in de commissie Samenleving van de gemeente Gilze en Rijen.

Ben was herstellende van een rugoperatie die hij enkele maanden daarvoor had ondergaan. Hoewel wij wisten dat het herstel langer duurde dan Ben zelf gewenst had was hij hoopvol om binnen enkele weken zijn werkzaamheden weer op te kunnen pakken. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn.

Ben was oud-ambtenaar van Sociale Zaken binnen onze gemeente en begreep het Sociaal Domein door en door. De problematiek die ontstond toen jeugd-, WMO- en participatiebudgetten op het bord van de gemeente terechtkwamen, kon hij als geen ander doorgronden. Zijn inbreng binnen onze fractie was groot, deskundig en waardevol.

Daarom is de verslagenheid binnen de fractie groot. Wij zullen Ben in onze gedachten blijven houden als een eerlijke, betrouwbare maar vooral lieve man. Wij wensen Els, Karin, Dennis en Neeltje, en zijn geliefde kleinkinderen kracht in deze moeilijke tijd.

Een warme groet namens de gehele CDA-fractie.

Jac Wouters, fractievoorzitter