19 december 2021

Onze kandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022 staat!

Na de verkiezing vorige maand van Tess Van de Wiel als lijsttrekker, heeft het CDA Goirle Riel woensdagavond tijdens een digitale ledenvergadering de kandidatenlijst vastgesteld.

Tijdens de Gemeenteraadsverkiezingen op 17 maart staat op plek 2 Ineke Wolswijk-van de Pol. Ineke startte in 2017, de huidige raadsperiode, als raadslid en gaat graag door de komende vier jaar. Op de 3e plek is nieuwkomer Eric van Daal te vinden. Hij is dit jaar als burgerraadslid begonnen. Deze betrokken dorpsgenoot gaat voor een raadszetel komende periode. Huidig raadslid Fons Smits (sinds 2021), staat ook te popelen om de komende vier jaar het CDA te vertegenwoordigen.

Op de kandidatenlijst van het CDA prijken verder bekende namen met hart voor Goirle en Riel. Zoals ondernemers Jochem de Jong en Peter Simons op plek 6 en 7. Evenals oud-wethouders Piet Poos, Marije de Groot-Haen en Sjaak Sperber. Ook Arnoud Strijbis, eerder fractievoorzitter, ondersteunt het CDA met een plek op de lijst.

De volledige kandidatenlijst is als volgt vastgesteld:

1. Tess van de Wiel

2. Ineke Wolswijk- van de Pol