01 december 2019

3FM Serious Request: Wij doen mee!

Inmiddels weten steeds meer mensen het. In de nacht van vrijdag 20 op zaterdag 21 december komt 3FM Serious Request The Lifeline door Grave. Dit jaar gaat de opbrengst van Serious Request naar psychologische hulp voor slachtoffers en voorlichting met als doel mensenhandel te voorkomen en herkennen. De dj-teams van 3FM lopen in estafettevorm 500 kilometer door Nederland, vanaf Goes via Grave naar Groningen, om geld op te halen voor het Rode Kruis.

De Markt in Grave zal de plek zijn waar de dj-teams elkaar afwisselen en onderweg bezoeken zij mensen die geld hebben ingezameld voor dit goede doel. Inmiddels zijn in het stadje diverse acties gaande om geld in te zamelen. Zo staat er bij diverse ondernemers in Grave collectebusjes speciaal voor de actie van Serious Request. Tevens zal vrijdagvond 20 december vanaf 18 uur op de Markt een heus ‘Kerstival’ zijn met diverse leuke activiteiten.

Er is een speciale website voor donaties in het leven geroepen: www.gravedoneert.nl

Steun deze actie! Wij doen mee! Jij ook?!