07 juli 2019

CDA bezoekt expositie in kunstkerkje Velp

Vandaag was de laatste dag van de tentoonstelling Verstilde portretten in het kunstkerkje van Velp. Sinds 22 juni exposeerde Helma van den Elshout een groot aantal werken. Een flink aantal daarvan is verkocht aan bezoekers van de kerk.

Speekenbrink en Alda Poulussen

De volgende expositie van Kunst in het kerkje staat alweer op de rol. Van 20 juli tot en met 4 augustus worden schilderijen en objecten getoond van Spreekenbrink en Alda Poulussen. Meer informatie: www.kunstinhetkerkje.nl.

Kunst laat zich kennen

CDA-fractievoorzitter liep vanmiddag van Grave naar de drie spitsen van Oud-Velp en bezocht de expositie van Helma van den Elshout 'min of meer bij toeval': "Wat is het toch mooi dat er zoiets is in onze gemeente. In een schitterend landschap, in een sfeervol kerkje, in de nabijheid van een prachtig klooster laat kunst zich kennen."