15 mei 2020

CDA Grave feliciteert gedecoreerden lintjesregen

De fractie en het bestuur van het CDA Grave feliciteert alle vrijwilligers in Escharen, Gassel, Grave en Velp die dit jaar het koninklijk lintje hebben mogen ontvangen. Koningsdag had een feestelijke aangelegenheid moeten zijn, maar helaas gooide corona roet in het eten. De officiĆ«le formaliteiten vinden op een later moment plaats, maar het CDA heeft hierop vooruitlopen alvast hun felicitaties overgebracht en waardering uitgesproken voor de jaren van vrijwilligerswerk en ondersteuning. De volgende 8 personen uit de gemeente Grave hebben dit jaar een lintje mogen ontvangen en hebben van ons een klein presentje gekregen;

Dini van Toor

Stan Verhaak

Piet van Amstel

Wim Brands

Tonny Hendrix

Jos van Beers

Niek Marcellis

Evert Vos

Nogmaals bedanken we hen voor hun harde werk met vrijwillige inzet en hopen we dat de officiƫle ceremonie niet te lang op zich hoeft te wachten zodat ze snel hun verdiende koninklijk lintje in ontvangst mogen nemen!