17 mei 2018

Afscheid wethouders De Leeuw en Stienen

Op 29 mei wordt het nieuwe college van Burgemeester en Wethouders geïnstalleerd. Een college waar wij als CDA Helmond geen deel van uitmaken. Dat betekent ook meteen afscheid van onze twee wethouders Margreet de Leeuw en Frans Stienen. Twee mensen die zich vele jaren met hart en ziel hebben ingezet voor ons mooie Helmond.

Margreet de Leeuw is de afgelopen 16 jaar actief geweest in de Helmondse politiek namens het CDA. De laatste 8 jaar was zij wethouder, waar zij met name de beleidsterreinen gezondheid, jeugd en onderwijs voor haar rekening heeft genomen. Op 24 mei is er een afscheidsreceptie voor Margreet in de Cacaofabriek, van 16:00-18:00 uur.

Frans Stienen neemt na 12 jaar wethouderschap afscheid van de politiek. Frans heeft zich onder meer ingezet op de terreinen stedelijke ontwikkeling, volkshuisvesting, cultuur en sport. Op 30 mei neemt hij afscheid met een receptie in Het Speelhuis, van 16:00-18:30 uur.