Lia Stravens

Nummer 10 op de kieslijst

Lia van Nistelrooij-Stravens, staat als tiende op de lijst van het CDA-Hilvarenbeek

Lia Stravens is lid van het CDA sinds 1989. Zij is samen met haar echtgenoot Lambert van Nistelrooij nu (nog) woonachtig in Diessen maar binnen afzienbare tijd in Hilvarenbeek.

“Het CDA zou meer inspanning moeten plegen op cultuur en recreatie. De gemeente Hilvarenbeek is van oudsher een gemeenschap waar cultuur tot bloei kan komen. Daarbij denk ik aan onder andere de ‘Kempische Cultuurdagen’, de verschillende toneel- en muziekfestiviteiten etc. Mijns inziens moet dit gehandhaafd en liefst uitgebreid worden.

Als voorzitter van ‘LandArt Diessen’ zou ik graag zien dat dit evenement tweejaarlijks georganiseerd blijft en kan worden. Met ruim 10.000 bezoekers is dit evenement, ook vanuit toeristisch oogpunt zéér aantrekkelijk. Ook zou ik graag zien dat binnen het CDA ‘de jeugd’ een belangrijke rol gaat spelen. Want hoe je het draait, hoe je het keert: de jeugd heeft zondermeer de toekomst”!