23 januari 2021

Aftrap landelijke campagne begint in Brabant!

Vandaag heeft CDA lijsttrekker Wopke Hoekstra de campagne officieel afgetrapt in het klokgebouw in Eindhoven. Daar presenteerde hij ‘het verhaal van ons land: de Nederlandse belofte’. Een nieuw perspectief voor de middenklasse voor een beter Nederland-na-corona.

Hoekstra wil een nieuw perspectief voor een sterke en eerlijke economie, een krachtige en verantwoordelijke samenleving en een betrouwbare en dienstbare overheid. De behoefte aan verandering is groot, een frisse start en een nieuw begin. Om te kiezen voor een andere koers om ons land opnieuw vorm te geven. Het coronavirus is nog niet weg, maar vandaag kijken we met elkaar vooruit. Naar het Nederland van morgen.

“De Nederlandse belofte is de belofte van vooruitgang. De belofte dat wie zich inspant, daar ook voor wordt beloond. Dat je met hard werken van een dubbeltje een kwartje kunt worden. Die belofte is de afgelopen 10 jaar op verschillende manieren gebroken, de erfenis van 10 jaar VVD. De verandering die nodig is, is groter dan rafelrandjes bijknippen. Het roer moet om. En dat kan alleen door nieuw perspectief te geven en het huis grondig op orde te brengen. Het CDA neemt die verantwoordelijkheid om nu door te pakken. Door te pakken om de Nederlandse belofte te herstellen, de belofte dat je inzet altijd zal worden beloond,” aldus Hoekstra.

Dit land, ons land, waar iedereen zijn of haar steentje bijdraagt. Met als belofte dat die inzet zal worden beloond. Dat is het Nederland waar ik voor sta. Een nieuw perspectief voor de middenklasse. Een beter nederland-na-corona. NU DOORPAKKEN!