21 mei 2022

Bestuur CDA LvC feliciteert Peter Stevens met zijn benoeming!

Het CDA Land van Cuijk wil Peter Stevens van harte feliciteren met zijn voordracht als wethouder van de gemeente Gennep. Hij heeft zich de afgelopen jaren vol overgave ingezet voor de samenleving in het Land van Cuijk en Boxmeer in het bijzonder.

We zijn trots op de vele kwaliteiten die het CDA Land van Cuijk rijk is, waarbij we iedereen de kansen willen geven om zich in te kunnen zetten voor onze samenleving. En waar we het vertrek van Peter Stevens uit onze raadsfractie betreuren, willen we onze waardering uitspreken voor zijn lef om deze nieuwe uitdaging aan te gaan.

Het CDA Land van Cuijk is ervan overtuigd dat Peter Stevens zijn kennis en ervaring zal inzetten om een bijdrage te leveren aan de uitdagingen van de gemeente Gennep. We wensen hem een succesvolle samenwerking toe met burgemeester en andere wethouders, het CDA Gennep en de andere politieke partijen in onze buurgemeente.

We wensen Peter veel succes en zullen het politieke nieuws uit Gennep met interesse volgen!

Bijschrift foto:
Peter Stevens krijgt van Harm de Kleijne namens het bestuur van CDA LvC een bos bloemen overhandigt en wenst hem succes in Gennep.