22 juni 2022

Albrecht Martens: ‘Ons Land van Cuijk’

Inmiddels zijn we met z’n allen al weer een half jaar onderweg in onze nieuwe gemeente Land van Cuijk. Voor de één zal deze verandering weinig gevolgen hebben gehad, de ander zal gemerkt hebben dat een aantal zaken anders verlopen, soms naar wens en soms niet naar wens.

Het is als nieuwe gemeente continue zoeken wat de beste koers is om te varen. De wereld om ons heen staat niet stil en dan moet je ook kunnen bijsturen. Ambities en wilskracht zijn genoeg aanwezig om deze gemeente duidelijk op de kaart te zetten, uiteraard in het belang van de inwoners.

Zo ook binnen de CDA-fractie, waar ik, Albrecht Martens, woonachtig in het mooie Padbroek te Cuijk, met trots de fractievoorzitter van mag zijn. 13 CDA raadsleden, goed verspreid over de gemeente, zetten zich met volle overgave in om onze ambities vanuit het verkiezingsprogramma binnen 4 jaar waar te maken. Allen sterk betrokken bij (ontwikkelingen in) de kernen, eigen wijk of dorp en in goed contact met inwoners en hun netwerk. Een fractie met een mooie mix van leeftijd, geslacht, levenservaring, achtergrond en kennis. Écht een fijne club om bij te horen. Gelukkig hoeven we het werk als fractie niet alleen te doen, want met een steunfractie van 30 leden en een achterban van bijna 300 CDA leden, zijn we sterk vertegenwoordigd in Ons aller Land van Cuijk!

Ons land van Cuijk? Ja, want dáár doen we het voor; een sterk, sociaal, cultureel, duurzaam, agrarisch, natuurrijk, economisch, toeristisch, gezellig Land van Cuijk, waarin het voor iedereen fijn is om te wonen, werken en te recreëren!

Wilt u volgen waar we allemaal mee bezig zijn of contact met ons opnemen? Bezoek onze website www.cdalvc.nl voor het laatste nieuws en de gegevens van de contactpersonen van uw dorp of wijk.

Albrecht Martens.

In het komende jaar zullen alle raadsleden van de gemeente Land van Cuijk zich aan u presenteren in een vaste column in De Maas Driehoek en op Kliknieuws. - (C) Maasdriekhoek.