Dana Pollaert-Veltman

Fractielid & Secretaris

Dana Pollaert (1979) is sinds 2014 betrokken bij het CDA. Van 2015 tot in het najaar van 2017 vervulde zij het voorzitterschap voor de afdeling Loon op Zand, daarna heeft zij dit overgedragen aan Gert-Jan van den Dries. Sindsdien vervult zij de functie van secretaris. Sinds 2016 is Dana ook fractieondersteuner. Samen met Mieke Broeders-Habraken is zij duo-lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 en staat zij op plek 2.

Zij is actief in het kerkdorp Loon op Zand waarbij zij bij de Rond de Toren als redactielid actief haar steentje bijdraagt om verslag te leggen van Loons dorpsnieuws. Ook is zij de voorzitter van het BuurtPreventieTeam 'Oud Loon', waarbij het team zich inzet voor het informeren van buurtbewoners en voor een goede communicatie met de gemeente of politie. Als postbode is zij een bekend gezicht op straat.

Contact: dana.pollaert@cdaloonopzand.nl