10 februari 2019

Coen Hendriks op campagne voor Provinciale Staten

Hoe Brabants wil je het hebben? Boerdonkenaar Coen Hendriks werd er geboren en heeft 'zijn' Brabant een speciaal politiek plekje in zijn hart gegeven om zo ook echt iets voor de provincie, maar vooral voor de mensen die er wonen en werken te kunnen doen. Samen met echtgenote Marijke en hun twee tienerdochters woont de hartelijke Brabander nog altijd in de kleine kern van Meierijstad. Als CDA'er was hij al jarenlang actief in de gemeentepolitiek, maar daar wil hij nu graag een stap bij zetten en aan de slag gaan op provinciaal niveau omdat hij er van overtuigd is ook echt iets voor zijn medemens te kunnen betekenen. En niet onbelangrijk.. de lijn naar Coen is heeeeeeel kort!

Coen Hendriks (Lijst 2 / plaats 8) is gestart met zijn campagne. Van Oss tot Son en Breugel, van Uden tot aan Boekel en in heel Meierijstad zal de CDA'er mensen aanspreken om op woensdag 20 maart te gaan stemmen. En wie samen met Coen wil optrekken naar een mooiere provincie, die stemt natuurlijk op hem!!!

COEN, ALTIJD IN DE BUURT!

Verkiezingsprogramma zeer binnenkort op deze site..