Peter Hendrickx

Fractielid

Peter is geboren op 18-1-1949 in Roermond, is getrouwd en heeft drie kinderen. Zijn opleiding is HTS autotechniek. Vanuit een brede, langjarige werkervaring bij verschillende bedrijven o.a. Renault, Landrover en DAF Trucks vindt hij het een uitdaging om in Nuenen vanuit het gedachtegoed van het CDA een bijdrage te leveren aan het lokaal bestuur.

Peter heeft er alle vertrouwen in dat het CDA bij de komende gemeenteraadsverkiezingen 3 zetels zal behalen. Dat betekent dan dat hij in de gemeenteraad zitting zal nemen. Hij zal dan de belangen van zijn achterban daar behartigen maar zal zich ook inzetten om in coalitieverband de beste keuzes voor Nuenen te maken. Ook bij een iets minder resultaat wil hij graag bijvoorbeeld als burgercommissielid zijn bijdrage leveren. Interesse vlakken zijn dan mobiliteit en duurzaamheid. Maar we zullen ons eerst vol gaan inzetten voor het best haalbare verkiezingsresultaat!

Peter Hendrickx