Fons Peeters

Gemeenteraadslid

Fons ziet kansen voor Oirschot

“In mijn vrije tijd kan ik echt genieten van het buiten-zijn. Fietsend door het buitengebied langs mooie natuur of door onze sfeervolle kernen. Of samen met de kinderen struinen door de bossen en genieten van kleine ontdekkingen. Wat dat betreft is onze gemeente met recht een ‘Monument in het groen’.”

Fons heeft ook oog voor de vele ontwikkelingen in onze gemeente: de A58, Verkeersveiligheid, N395, Eindhoven Airport, militaire helikopters, hoogspanningsleidingen en de ontwikkeling van (al dan niet) duurzame energiebronnen. Hij beschouwt veranderingen niet zozeer als een probleem, maar zoekt graag naar oplossingen. En naar kansen voor de toekomst. Kansen voor ons mooie Oirschot.

Fons is getrouwd, trotse vader van twee kinderen en werkt als adviseur geluid en leefomgeving bij dBvision.

Fons, CDA-lid sinds 2013